Pentru primirea avizului anual, membrii Filialei Hunedoara a OAMGMAMR trebuie să prezinte următoarele:

  1. Certificatul de membru (original).
  2. Polița de asigurare de răspundere civilă pentru greșeli în activitatea profesională (“asigurare malpraxis”), valabilă pentru perioada 1 ianuarie – 31 decembrie a anului pentru care se eliberează avizul .
    1. Valorile minime ale riscului asigurat sunt:
      • echivalentul în lei al sumei de 10.000 euro, pentru asistenții medicali generaliști, moașele şi asistenţii medicali care îşi exercită profesia în unităţi sanitare cu paturi, centre de primiri urgenţe şi unităţi de primiri urgenţe, servicii de ambulanţă;
      • echivalentul în lei al sumei de 4.000 euro, pentru asistenţii medicali generalişti, moaşele şi asistenţii medicali care îşi exercită profesia în unităţi de medicină primară, ambulatorii, cabinete medicale individuale, laboratoare;
      • echivalentul în lei al sumei de 2.000 euro, pentru asistenţii de farmacie, asistenții medicali specialitatea igienă şi sănătate publică şi asistenții care îşi desfăşoară activitatea în instituții/ secţii de medicină legală.
    2. Asistenții medicali generaliști, moașele și asistenții medicali care exercită profesia în regim independent ca persoană fizică independentă sau titular de cabinet individual de practică independentă, echivalentul în lei a sumei de 20.000 euro.
  3. Adeverință de salariat (valabilă 30 de zile, cu menționarea salariului de bază și dacă este cazul a plății lunare pe statul de plată).
  4. Raportul per salariat din Revisal, datat şi ştampilat de angajator; (În cazul schimbării locului de muncă, de la locul de muncă anterior se vor prezenta documente care atestă încetarea raporturilor contractuale (decizia de încetare contract individual de muncă + adeverință vechime sau raport per salariat, adeverință de vechime voluntariat, decizie încetare contract ca persoană fizică independentă și declarație de venituri depusă la Administrația Finanțelor Publice, noul contract de muncă, după caz)
  5. Dovada realizării celor 30 credite EMC aferente anului anterior celui pentru care se solicită eliberarea Avizul anual.
  6. Dovada plății la zi a cotizaţiei de membru OAMGMAMR, pentru membrii cărora nu li se reține lunar pe statul de plată;

NOTĂ: Asistenţii medicali generaliști, moașele și asistenții medicali pensionari, care îşi continuă activitatea profesională, vor depune şi certificatul de sănătate fizică și psihică pentru obținerea avizului anual.

 

Descarcă consimțământ prelucrare date personale – descarcă

Asistenţii medicali care au 2 sau mai multe locuri de muncă trebuie să încheie câte o asigurare de malpraxis pentru fiecare loc de munca si sa obtina un aviz de autorizare pentru fiecare loc de munca!!!

 

Cotizația se achită la oricare casierie a bancii C.E.C. BANK, în contul Filialei Hunedoara al OAMGMAMR (CUI: 24159179), sau pentru plăți interbancare în contul IBAN: RO65CECEHD0137RON0050508 al Filialei Hunedoara al OAMGMAMR (CUI: 24159179), deschis la C.E.C. BANK Sucursala Deva.