Pentru toate solicitarile de eliberare a avizului anual veti primi prin e-mail, avizul scanat, in ordinea cronologica a trimiterii, daca documentatia este completa cu toate documentele necesare avizarii.

In cazul in care documentatia este incompleta veti fi contactati prin e-mail si vi se va solicita sa retrimiteti documentele lipsa.

Originalul avizului se poate ridica de la sediul nostru in baza unei programari prin e-mail.

Descarcă consimțământ prelucrare date personale – descarcă

Avizarea anuala 2022 se efectueaza online, prin trimiterea documentelor scanate in format pdf catre aceasta adresa de email, dupa cum urmeaza:

  1. Pentru asistentii medicali care profeseaza cu contract individual de munca:  
    • Fac dovada exercitării profesiei de asistent medical generalist/moașă/asistent medical (adeverinţă angajator din care să rezulte data angajării, norma de muncă, tip contract: determinat/nedeterminat, funcţia, secţia unde profesează, salariul de bază, dacă se retine sau nu cotizaţia de membru)
    • Raport per salariat din Revisal (nu mai vechi de 30 de zile);
    • Au acumulat numărul minim de 30 credite, aferente anului 2021  – daca au profesat mai mult de 6 luni sau mai mult de 6 luni in anul 2021 (creditele apar automat in sistemul informatic dupa efectuarea cursurilor online – nu trebuie trimisa diploma decat daca este solicitata);
    • Dovada achitarii cotizatiei 12% / an din salariul de baza;
    • Polița de asigurare malpraxis valabilă pentru perioada 01 Ianuarie–31 Decembrie 2022;
    • Cartea de identitate;
    • Consimtamantul de prelucrare date din atasament;

Asistenţii medicali care au 2 sau mai multe locuri de muncă trebuie să încheie câte o asigurare de malpraxis pentru fiecare loc de munca si sa obtina un aviz de autorizare pentru fiecare loc de munca!!!

  1. Pentru asistentii medicali care nu profeseaza:
    • Raport per salariat din Revisal ridicat de la Inspectoratul Teritorial de Munca;
    • Cartea de identitate;
    • Dovada achitarii cotizatiei 120 lei / an;
    • Consimtamantul de prelucrare date din atasament.
  1. Pentru asistentii medicali care profeseaza cu contract de voluntariat:
  • Fac dovada exercitării profesiei de asistent medical generalist/moașă/asistent medical (contractul de voluntariat);
  • Au acumulat numărul minim de 30 credite, aferente anului 2021   (creditele apar automat in sistemul informatic dupa efectuarea cursurilor online – nu trebuie trimisa diploma);
  • Cartea de identitate;
  • Dovada achitarii cotizatiei 120 lei / an;
  • Polița de asigurare malpraxis valabilă pentru perioada 01 Ianuarie–31 Decembrie 2022;
  • Consimtamantul de prelucrare date din atasament;

Va rugam sa ne trimiteti documentele scanate in format pdf, într-un singur e-mail, catre aceasta adresa ([email protected]),  prin apasarea butonului reply (raspunde)in funcție de categoria din care faceți parte la acest moment (A,B, sau C), ca sa putem urmari conversatia cu dumneavoastra.

Daca nu va descurcați cu calculul cotizatiei, ne transmiteti extrasul revisal si vom calcula cotizatia. 

Cotizatia se achita la oricare casierie a bancii C.E.C. BANK din judeţul Hunedoara, în contul Filialei Hunedoara al OAMGMAMR (CUI: 24159179), sau pentru plati interbancare în contul IBAN: RO65CECEHD0137RON0050508 al Filialei Hunedoara al OAMGMAMR (CUI: 24159179), deschis la C.E.C. BANK Sucursala Deva.